Header img 3
Trajecten voor bedrijven

Trajecten op maat van organisaties

Antwerp Management School heeft een breed pakket van bedrijfsspecifieke leertrajecten die we helemaal op maat van jouw organisatie kunnen aanpassen. Dankzij een sterk team van kennisexperten, ervaren relatiebeheerders en leercoaches, staat Antwerp Management School garant voor een excellente leerervaring die de groeiambities van je organisatie ondersteunt, een boost geeft aan je bedrijfsinzichten en de professionele prestaties verhoogt.

Bedrijven kunnen ook beroep doen op onze full-time masterstudenten om business cases of innovatieve ideeën uit te werken (in-company projecten, venture building, innovation sprint). Ons career center biedt bedrijven verschillende mogelijkheden om deze studenten te recruteren.

Boogkeers

Customized Programs

Na een intakegesprek met onze Learning & Development Advisor, tekenen onze experten een traject uit op maat van jouw organisatie. Opleidingen kunnen worden aangepast aan je specifieke noden, of het nu gaat om een eerder klassiek opleidingsprogramma, een strategische workshop, een langdurig transformatietraject of een flexibele combinatie van diverse trajecten. Ons breed gamma van mogelijke leertrajecten is als een bouwpakket: je kan de bouwstenen makkelijk combineren en aanpassen totdat ze perfect aan jouw vragen voldoen.
Header img 5

AMS Impact Academy

AMS Impact Academy neemt het concept van de ontwikkeling van medewerkers een enorme stap verder: we sturen zowel uw talenten als uw organisatie op een epische leerreis van 36 maanden. Samen definiëren en creëren we flexibele leer- en ontwikkelingstrajecten, afgestemd op de behoeften en het carrièreniveau van uw talenten. Ze krijgen de unieke kans om deel te nemen aan onze hoogwaardige masterclasses. Bovendien creëren ze een sterke gemeenschap voor kennisdeling binnen uw organisatie, die de verschillende teams en de organisatie als geheel versterkt en verenigt.
AMS Impact Academy

Werk samen met en rekruteer onze studenten

Onze full-time master studenten vertegenwoordigen de creatieve Generatie Z. Ze zijn mee met nieuwe gewoontes, trends, technologieën en opkomende markten. Ze denken out of the box en daardoor hebben ze vaak onbevangen en verfrissende inzichten die niet gelimiteerd zijn door een bepaalde bedrijfscultuur. Op AMS krijgen ze state of the art kennis mee, die ze direct kunnen toepassen in het bedrijfsleven. Als organisatie kan jij op verschillende manieren deze jonge high potentials bereiken. Werf voor een korte periode een team masterstudenten aan om aan een business case te werken, een venture building project of een innovatieve uitdaging. Stel je bedrijf voor aan deze toekomstige generatie op de arbeidsmarkt via onze career center, of waarom niet investeren in een getalenteerde student(e) en hem/haar daarna aanwerven?
Career fair 2

Career Center

Als een hoog gerangschikte managementschool brengt Antwerp Management School jaarlijks haar 220 jonge, toekomstige managers in contact met een waaier aan bedrijven. In lijn met onze focus op persoonlijke ontwikkeling worden studenten actief begeleid in hun zoektocht naar een eerste uitdagende job. Enerzijds dankzij sollicitatietrainingen, mock interviews en individueel carrière-advies, anderzijds worden studenten en bedrijven gematcht via het online career center, bedrijfsbezoeken, jobbeurzen, netwerkbijeenkomsten en andere events. Onze career center services kunnen jouw organisatie helpen in het vinden van het beste talent op de markt.
Career fair 1

Corporate Membership Network

Wil jij als bedrijf of organisatie positieve impact creëren voor jouw organisatie en de maatschappij? En ben je daarbij op zoek naar een betrouwbare sparring partner om future-fit te blijven? Dan kan je op verschillende manieren toetreden tot het AMS Corporate Membership Network. Door het afsluiten van partnerships in een open netwerkstructuur willen we bedrijven en kennispartners samenbrengen om in cocreatie nieuwe ideeën te ontwikkelen. Een globale mindset, sociaal-maatschappelijk bewustzijn en toekomstgericht denken staan hierbij centraal. Als je deel uitmaakt van het AMS Corporate Membership Network heb je zowel toegang tot kennis, onderzoek en expertise als toegang tot een krachtig netwerk van academici en c-level executives. Bovendien bouw je mee aan een management school die de slagkracht heeft om impact te genereren in het bedrijfsleven en in de samenleving.
Partners Veerle Limbos
29c1fdbd e98d 4a67 8a69 7e5d11ac3732