Career Services Auditorium
Onze voltijdse masterprogramma's
Career Management Services

career events

Explore a vibrant calendar of 50+ annual events designed to empower you with the latest job market insights and networking opportunities.

Fast-forward

career advice

Access cutting-edge career advice and resources backed by influential voices, keeping you ahead of the curve and equipped to succeed in today's fast-paced job landscape.

talent partners

Connect with 80+ leading talent partners during events like our career fair, opening doors to exciting and meaningful career pathways tailored to your ambitions.

Jouw investering, jouw toekomst

Het kiezen van een AMS-masterprogramma is niet alleen een beslissing; het is een investering in je toekomst. Daarom willen we onze jonge masterstudenten niet alleen academische programma's van topniveau bieden, maar ook een uitgebreid Career Service Center dat is ontworpen om je met vertrouwen en competentie de zakenwereld in te leiden. Jouw persoonlijke ontwikkeling en toekomstige carrière staan bij ons voorop.

De Career Services bij AMS begeleidt, ondersteunt en inspireert jou als masterstudent om een wereldwijde opwindende carrière met impact te beginnen en zal je persoonlijke ondersteuning bieden om je te helpen de arbeidsmarkt voor het leven te navigeren en de baan te vinden die je wilt na je afstuderen!

Open de deur naar succes

Stel jezelf voor als onderdeel van de AMS-gemeenschap. Wat ons onderscheidt, is onze niet-aflatende toewijding aan jouw succes. Met trots kunnen we mededelen dat maar liefst 90% van onze afgestudeerden binnen slechts drie maanden na het behalen van hun masterdiploma een job vindt.

Deze indrukwekkende statistiek is niet slechts een getal; het is een bewijs van de ongeëvenaarde kwaliteit van onze programma's en de effectiviteit van ons Career Service Center. Het hele jaar door bieden wij je toegang tot een brede waaier aan tools en ondersteuning om je dromen werkelijkheid te maken.

Download het career report van onze master programma's

Career Fair Find Job

Breng je carrière naar een hoger niveau

Gedurende je academiejaar aan Antwerp Management School krijg je de ongelooflijke kans om rechtstreeks in contact te komen met vooraanstaande werkgevers en een wereld aan carrièremogelijkheden te ontsluiten. Als integraal onderdeel van ons 1-jarige programmaoverschrijdende career service traject krijg je toegang tot uitvoerbaar, snel loopbaanadvies dat je naar jouw doelen stuwt. We rusten elke student uit met geavanceerde HR-technologietools, uitgebreide loopbaanhulpmiddelen en verrijkende workshops om je carrière in de gewenste richting te sturen.

Dit is wat je te wachten staat:

1. Loopbaanontwikkeling tussen programma's
: Je bent niet zomaar een student; je bent een toekomstige professional. Ons loopbaanontwikkelingstraject bestrijkt het hele academiejaar en biedt je continue begeleiding en ondersteuning.
2. Geavanceerde HR-technologietools
: Blijf voorop met toegang tot de modernste HR-technologie, die inzichten en kansen biedt die zijn afgestemd op uw ambities.
2. Uitgebreide loopbaanhulpmiddelen
: Onze uitgebreide bronnenbibliotheek en workshops bieden waardevolle inzichten in de trends op de arbeidsmarkt en in de sector.
4. 1:1 Loopbaancoaching
: Geniet van onbeperkte persoonlijke loopbaancoaching tijdens je masterprogramma, zodat je altijd op de goede weg bent.

AMS Career SM White Square 1

Connect with Top Employers & Shape Your Future

At AMS, we believe in creating direct pathways to success. That's why we facilitate interactions with 80+ AMS Talent Partner Employers through our career fairs, held each semester. With all these employers actively seeking to hire AMS-Talent, you'll have the chance to explore a wide array of career opportunities.

Additionally, our case workshops with esteemed management consulting firms and specialized companies within your master's specialization offer hands-on experience with real projects and business challenges. It's a unique opportunity to not only deepen your understanding of industry dynamics but also gain insight into their recruitment processes.

Career management services copy

Career skills labs

Naast het intensieve contact met bedrijven, krijg je de mogelijkheid om je loopbaanzelfmanagement te ontwikkelen om de gewenste carrière te beginnen, terwijl je leert hoe je voor het leven op de arbeidsmarkt kunt navigeren via onze AMS Career Skills Labs.

Deze labs zijn een zorgvuldig uitgekozen selectie van workshops, persoonlijk begeleid door loopbaanexperts die toegewijd zijn aan het vormgeven van jouw professionele traject.

Wat je zult halen uit de Career skills labs:

1. Creëer het perfecte CV: leer hoe je een CV ontwerpt dat opvalt en jouw unieke sterke punten laat zien.
  2. Beheers de kunst van goede sollicitatiebrieven: maak overtuigende sollicitatiebrieven die de aandacht van werkgevers trekken en een blijvende indruk achterlaten.
  3. LinkedIn-expertise:: optimaliseer je LinkedIn-profiel om effectief te netwerken en kansen aan te trekken.
  4. Creatieve sollicitatiestrategieën: ontdek innovatieve manieren om op te vallen tijdens het sollicitatieproces, zelfs zonder online te solliciteren!
  5. Netwerken als een pro: ontwikkel de vaardigheden om te netwerken met iedereen die je bewondert, en open deuren naar een wereld van verbindingen.
  6. En nog zoveel meer... ontdek een breed scala aan onderwerpen die zijn ontworpen om je zoekvaardigheden te verbeteren en je carrière een boost te geven.

AMS Career skills lab Square

Wat zeggen onze studenten?

Talent partners

Ondestaand vind je een greep uit onze talent partners, die in het verleden meermaals AMS alumni hebben aangeworven.

Rekruteer via ons career center

Julie Hillewaert WEB

Vragen over onze career management service?

Function Program advisor full-time master's programs
    Meeting Learn More
    Julie Hillewaert WEB
    Sluiten

Vragen over onze career management service?