Programma's
Executive MBA

Heb jij een brandende ambitie om te groeien en om toegevoegde waarde te leveren? Ben je op zoek naar een carrière met impact al dan niet in een internationale omgeving ? Wellicht ben je dan op zoek naar een flexibele maar kwaliteitsvolle opleiding waarmee je leiderschapskwaliteiten aanscherpt. Ontdek de AMS Executive MBA (EMBA).

Taal

Engels

Eerste startdatum

23.10.2024

Duur

1.5 jaar
Prijs
€47.150

Antwerpen, België

Taal

Engels

Eerste startdatum

23.10.2024

Duur

1.5 jaar
Prijs
€47.150

Antwerpen, België

Executive MBA, in Benelux

Voor het derde jaar op rij behaalt de Executive MBA van Antwerp Management School de 1ste plaats in de Benelux in Financial Times-ranking. In de top 100 gaan we 6 plaatsen vooruit (nr. 50) en staan we overtuigd op kop in een Belgische context. Meer in detail, zijn we extra fier op de 10de plaats (wereldwijd !) voor 'international course experience'. Hiermee versterkt de Executive MBA van Antwerp Management School haar positie als één van de referentieopleidingen wereldwijd.

Financial Times logo

3 modules

in zelf-ontwikkeling

Het Executive MBA programma is gestructureerd in 3 zelfontwikkelingsmodules, die individuele en op klassen gebaseerde lessen op elkaar afstemmen.

1,5

jaar, part-time

Tijdens je 1,5-jarige reis studeer je niet alleen aan Antwerp Management School, maar ook in Singapore, Zwitserland (Zürich), de USA (Boston) en Egypte (Caïro). Tijdens elk van deze internationale reizen volg je soms ook cursussen met lokale Executive MBA-deelnemers.

Onze EMBA bereidt je voor op de toekomst

Nu, meer dan ooit, bereidt onze Executive MBA je voor op de toekomst. Ontdek hoe we jouw EMBA-ervaring hebben aangepast aan de veranderende markteisen van morgen. Samen met onze internationale partner-instituten bieden we je een werkelijk wereldwijde ervaring, gericht op individuele persoonlijke ontwikkeling.

Download onze brochure
Koen Vandenbempt Professor AMS

Waarom je voor de Executive MBA van AMS kiest

Voor het 3de jaar op rij het beste EMBA programma in de Benelux (Financial Times ranking), heeft Antwerp Management School haar toekomstgerichte denken laten zien. De nauwe partnerschappen met goedgekozen business schools in Singapore, Boston, Zürich en Caïro maken van het programma een referentie op de internationale markt. De uitgebalanceerde combinatie van academische kennis, persoonlijke ontwikkeling, internationale modules, carrièremogelijkheden en levenslange vriendschappen maakt ons programma tot een levensveranderende ervaring.

Ontdek waarom

Meer informatie over het Executive MBA programma?

Het kerncurriculum van onze EMBA weerspiegelt de waarden van Antwerp Management School en haar partners. Samen leveren we een diep inzicht in alle bestuurlijke domeinen. We combineren dit met drie modules over Persoonlijke Ontwikkeling, gericht op doelgericht leiderschap en duurzame organisatieverandering en individuele ondersteuning via het NeuroTrainingLab en persoonlijke coaching. Onze diepgaande International Components en het Positive Impact Project bereiden je voor op een leidende rol bij het bouwen aan een duurzame toekomst.

Ontdek het programma
AMS EMBA Kick off 48 1

Bekijk de getuigenissen van andere Executive MBA studenten!

Onze alumni zijn echte ervaringsdeskundigen die je uitleggen hoe zij het Executive MBA programma hebben beleefd, hoe het hun carrière en hun leven veranderde en hoe het hen hielp te groeien.

Bekijk de getuigenissen

Ontdek de Boogkeers Campus

We nemen je mee op een tour door onze Boogkeers-campus! We laten elk deel van het gebouw zien en vertellen wat onze favoriete plekken zijn.

Start de applicatieprocedure

Omdat we maar een beperkt aantal studenten toelaten, raden we je sterk aan om je zo snel mogelijk aan te melden.

Veronique Dewilde WEB

Een vraag over dit programma?

Function Program Director Executive MBA
Veronique Dewilde WEB
Sluiten

Een vraag over dit programma?