Antwerp Management School nu ook in de Financial Times Ranking Executive Education

22 mei 2017

Op 15 mei 2017 publiceerde de Financial Times (FT) haar jaarlijkse ranking Executive Education. Het is het eerste jaar dat Antwerp Management School (AMS) aan deze ranking mocht deelnemen. De school kon zich meteen ook in de top 85 wereldwijd plaatsen.

De 2017 FT Executive Education rankings is tweeledig.Enerzijds omvat de ranking de beste 85 scholen op basis van hun opleidingstrajecten op maat van de corporate klant (bedrijven en organisaties uit zowel de profit als non-profit sectoren). Anderzijds publiceert FT de beste 75 scholen met open-enrollment programma’s.  Dit zijn de opleidingen voor executive profielen in open aanbod die niet tot een masterdiploma leiden. De rankings zijn hoofdzakelijk gebaseerd op de mate van tevredenheid zoals bevraagd bij de corporate klanten en de individuele deelnemers. Daarnaast worden ook de groei van de inkomsten van de scholen, hun internationale reikwijdte en hun docentenkorps in acht genomen.

Prof. dr. Paul Matthyssens, decaan AMS: “Voor AMS is dit ongetwijfeld een bijzondere prestatie, vooral omdat de school voorlopig enkel deelneemt op basis van haar opleidingstrajecten op maat en daarin meteen op plaats 83 gerangschikt staat. In een uiterst competitieve en internationale markt zijn we als boutique business school hier uiterst tevreden over. Wij danken dan ook onze klanten die hun vertrouwen in ons hebben uitgesproken. Zij wijzen er op dat we écht maatwerk aanbieden.”

Rick Groetelaers, Business Unit Manager Tailored Solutions: “We zullen ons nog meer focussen op onze maatschappelijke relevantie. Met onze persoonlijke aanpak zetten we de vragen van onze klant, die momenteel vaak voor complexe uitdagingen staat, centraal en zo ontwikkelen we een traject speciaal op maat. Hierbij richten we ons op de organisatie als geheel, op specifieke teams en op de individuele teamleden. Op al die niveaus creëren we een positieve impact op de veranderingstrajecten van bedrijven en organisaties.“

Vragen over onze ‘Oplossingen op maat’?

Rick Groetelaers helpt je graag verder: rick.groetelaers@ams.ac.be

Anja Tys, Corporate Marketing Communication Manager, anja.tys@ams.ac.be
T+32 3 265 47 33 of  M+32 486 494 387