Masterclass Innovatieve Marketing NIEUW

Leer hoe je de nieuwste technologische trends in jouw voordeel kan gebruiken en vind jouw marketingaanpak opnieuw uit.

DOWNLOAD

Advies nodig bij het selecteren van het juiste programma? Ik kan je helpen. +32 3 265 4804

Dit programma wordt gegeven in het Engels

Over het programma

Blijf op de hoogte van de laatste marketingtrends. Disruptieve innovaties zijn overal, zelfs waar jij het niet ziet omdat je dag in dag uit bezig bent uniek te zijn. Maar op onverwachte momenten openen deze innovaties geheime deuren naar nieuwe kansen. Ben jij er klaar voor om die kansen te grijpen?

Tijdens de verschillende sessies van dit programma zal ons team van professionals je de actuele marketingtrends laten zien en je sleutels aanreiken om de deuren te openen die nu nog klemmen. Sterker nog, ze zullen je sleutels geven om deuren te openen waarvan je het bestaan niet eens kende.

Het opsporen van belangrijke trends op het gebied van marketing is cruciaal om nieuwe opportuniteiten te vinden voor een klantgerichte marketingaanpak. Leer hoe je de nieuwste technologische trends in jouw voordeel kan gebruiken en vind jouw marketingaanpak opnieuw uit.

Het programma is een samenwerking tussen Antwerp Management School en Duval Union Academy.

Leerdoelen

In 3 x een 2-daagse sessie zal je een antwoord krijgen op de cruciale vraag: “Ben ik in staat om de nieuwste catchy business- en marketingconcepten te begrijpen?” Maak kennis met de laatste technologische marketingtrends en ontdek hoe deze in jouw voordeel kan gebruiken.

Je zal leren:


  • de nieuwste innovaties in jouw vakgebied te ontdekken;
  • de nieuwste innovaties in jouw strategie te implementeren;
  • je eigen marktpotentieel te ontdekken;
  • je digitale strategie te versterken;
  • jouw managementbenadering te verbeteren;
  • complexe problemen in teams en organisaties aan te pakken;
  • praktische hulpmiddelen en methodes te gebruiken om jouw bedrijfscultuur te verbeteren;
  • je marktbenadering te verduidelijken in een snel veranderende omgeving.
  • “You cannot stop the waves, but you can learn how to surf.” Ontdek de nieuwste trends in het snel veranderende consumenten- en marketinglandschap.

  • Implementeer best practices van growth hacking voor startups in jouw organisatie.
  • Meet de impact van het veranderende marketinglandschap op je bedrijf: wat is jouw unfair advantage’?
  • Laat je tijdens een locatiebezoek inspireren door een snel groeiende e-commerce-speler die op geheel nieuwe wijze inzicht biedt in disruptieve marketingoplossingen voor jouw markt.
  • Werk met de bouwstenen van een innovatieve, moderne marketingaanpak en versterk je digitale strategie.
  • Sla de brug door complexe problemen voor teams en organisaties aan te pakken.
  • Gebruik praktische hulpmiddelen en methoden zoals Lego Serious Play om een nieuwe strategie in jouw organisatie te integreren.

 

Curriculum

  • Module 1 (2 dagen): Ontdekken van belangrijke marketingtrends, uitdagingen en mogelijkheden met betrekking tot je klant.
  • Module 2 (2 dagen): Onderdompeling in nieuwe marketingbenaderingen: bouwstenen van een innovatieve, moderne marketingbenadering.
  • Module 3 (2 dagen): De kloof dichten en integratie
  • Op aanvraag: op maat gemaakte interne opleiding voor jou en je management- of marketingteam: Expert Soundboard

Topics: growth hacking, digitale transformatie, klantgerichtheid, data-analyse, VR, AR & AI, Digitale bedrijfsversterking, neurowetenschappen, het zoeken van klanten, Design Thinking, Lego Serious Play, etc.

Deelnemers

Dit programma is ontwikkeld voor ervaren c-level en/of marketing- & salesprofessionals die de brug willen slaan door hun eigen marketing opnieuw uit te vinden en opnieuw vorm te geven.

  • (Ervaren) marketing- & salesprofessionals
  • High potentials die klaar willen zijn voor de volgende stap in hun carrière
  • Commerciële profielen in producten of diensten, kmo’s of grote bedrijven
  • Public Relations Managers, marketingmanagers/-directeuren, salesmanagers/-directeuren, algemene directeuren, ondernemers, Business Unit Directors, CMO’s, Digital Marketing Directors…
 

Hoe kan ik je helpen?

Colette Pauwels, Project Coordinator CSP

Next steps

Advies nodig bij het selecteren van het juiste programma? Ik kan je helpen.

DOWNLOAD

Advies nodig bij het selecteren van het juiste programma?
Ik kan je helpen.
 +32 3 265 4804