Masterclass Actuele inzichten in Value Creation NIEUW

Deze masterclass biedt inzichten en tools om deze nieuwe uitdagingen in het salesproces aan te gaan.

DOWNLOAD

Advies nodig bij het selecteren van het juiste programma? Ik kan je helpen. +32 472 17 75 04

Dit programma wordt gegeven in het Engels

Over het programma

Als organisatie probeer je waarde te leveren aan je klanten. In de wereld waarin we vandaag leven verandert waardecreatie snel van eenrichtingsverkeer (‘wij ontwikkelen, jullie kopen’) naar een complexe rotonde met meerdere op- en afritten (‘hoe kan je ons helpen dit probleem voor ons op te lossen?’). Rijden in een eenrichtingsstraat is relatief gemakkelijk. Rijden op een rotonde is complexer. Dat is waarom salesprofessionals vandaag nood hebben aan een geüpdatete skill set.

Je hebt de nodige onderhandelings- en presentatievaardigheden, weet hoe je klanten moet benaderen en een deal moet sluiten. Maar hoe ga je om met het cocreëren van toegevoegde waarde in nauwe samenwerking met je klant? Hoe ontwerp je een value proposition in een complexe, multimodale markt? Hoe capteer je alle meerwaarde die je creëert?

Deze masterclass biedt inzichten en tools om deze nieuwe uitdagingen in het salesproces aan te gaan.

Download de brochure 

Doelstellingen

  • Je zult nieuwe inzichten verwerven in de steeds evoluerende rol van sales;
  • Je zult waarde leren creëren in cocreatie met je klanten;
  • Je zult leren hoe je je salesproces vormgeeft als een dienst voor je klanten;

  • Je zult een methodologie aanleren om je value propostition beter te ontwerpen
  • Je zult een methodologie aanleren om value based pricing te ontwikkelen;
  • Je zult je processen m.b.t. kennisuitwisseling en ideeënontwikkeling verbeteren door toepassing van de nieuwe inzichten en methodes.

Curriculum

Het programma bestaat uit 4 modules.

Module 1: Trends in Value Creation: ontdek de trends die bepalend zullen zijn voor hoe organisaties waarde creëren voor hun klanten.
Module 2: New Markets and Service Design: leer hoe je jouw markt(en) kunt identificeren en analyseren en hoe je dit vertaalt naar acties voor je bedrijf.
Module 3: Value Proposition Design: leer een methodologie aan om een Customer Value Proposition (CVP) te ontwerpen die jouw Value Proposition beter afstemt op de noden van jouw klanten.
Module 4: Value Based Pricing: inzichten in relative pricing, price perception en jouw pricing power.

Doelpubliek

Deze masterclass is gericht op sales- en marketingprofessionals die beseffen dat traditionele salesmethodes niet langer volstaan en dat verkopers en verkoopprocessen aan een upgrade toe zijn.

Profiel: salesmanager/-directeur, Business Development Manager/Director, Salesvertegenwoordiger/-consultant, Business Developer, (Key) Account manager, Sales Engineer, etc.

Diploma

Het ‘Value Creation’-certificaat wordt uitgereikt nadat de masterclass met succes is afgerond.

 
Next steps

Advies nodig bij het selecteren van het juiste programma? Ik kan je helpen.

DOWNLOAD

Hoe kan ik je helpen?

Andries Reymer, Business Innovation Coach

Advies nodig bij het selecteren van het juiste programma?
Ik kan je helpen.
 +32 472 17 75 04