Search results
Zoekresultaten

About 1687 results

Executive Master in IT Risk & Cyber Security Management

Deze master biedt up-to-date kennis aan voor informatiebeveiligingsprofessionals om uit te blinken in het beheer van hun ICT-risico's, beveiliging en compliance-verantwoordelijkheden. Het programma stelt cyberbeveiliging voor als een bedrijfsbrede uitdaging voor risicobeheer, dat een impact heeft op technische, organisatorische en bestuursverantwoordelijkheden.

Waarom AMS

Antwerp Management School is het enige academische instituut dat een masterprogramma (MSc) aanbiedt in IT Risk & Cyber Security Management in de Benelux, geaccrediteerd door zowel NVAO als AACSB. Lees meer over de vele voordelen van deze master.

Programma

Ontdek de bouwstenen, docenten en het programma van de Master in IT Risk & Cyber Security Management, speciaal ontworpen om je kennis, vaardigheden en ervaring te verbreden en te verdiepen.

Applicatie en toelating

We hebben een duidelijk en grondige toelatingsprocedure voor registratie. Lees hier meer over de toelatingsvoorwaarden en de toelatingsprocedure.

Kosten & financiering

Lees hier meer over de prijs van het programma en de financiële voordelen die er mogelijk zijn.

Masterclass Data Science and AI for Business

Maak kennis met de belangrijkste technische aspecten van big data-toepassingen en data-analyse, zodat je winstgevendheid van je organisatie verhoogt.

Waarom AMS?

Al meer dan 25 jaar spelen Antwerp Management School (AMS) en de Universiteit van Antwerpen (UA) een grote rol in het onderzoek naar de business & IT en de alignering hiervan. Lees hier meer waarom deze masterclass iets voor jou zou zijn.

Programma

Ontdek de bouwstenen, faculty en het programma van deze masterclass.

Registratie

Ontdek voor wie dit de ideale opleiding is en hoe je kan registreren.

Kosten en financiering