Search results
Zoekresultaten

About 1687 results

Academisch partnerschap van het Demografiefonds

Academische ondersteuning van de expertengroep van het Demografiefonds.

Impactevaluatie ESF-interventies “Anders Organiseren”

Studie naar de impact van de kanteling naar een Innovatieve Arbeidsorganisatie, in het kader van de ESF “Anders Organiseren” projecten.

Co-sourcing als oplossing tot langer werken?

Onderzoek naar de mogelijkheden en kritische succesfactoren van co-sourcing als oplossing voor langere en duurzame loopbanen.

Onderzoek naar werkomgeving & productiviteit voor NNOFCARE

Onderzoek naar de relatie tussen werkomgeving en productiviteit en welzijn van werknemers.

Smart City Marktplaats

Een online platform waar gemeenten op zoek kunnen gaan naar Smart City-oplossingen en -samenwerkingen met andere gemeenten.

Loopbanen in Innovatieve Arbeidsorganisaties

ESF project ‘Innovatie door Exploratie: Onderzoek naar de impact van de kanteling naar een Innovatieve Arbeidsorganisatie (IAO) op de loopbanen van medewerkers, en ontwikkeling van een interventie die medewerkers in IAO moet ondersteunen in hun loopbanen.

Mijn talenten. Voor diversiteit.

Ondersteuning van de tewerkstelling van mensen met een verstandelijke beperking.

CSR barometer 2015

De CSR Barometer 2015 is de tweede meting van de status van MVO in België, na de eerste meting die werd uitgevoerd in 2011

Veerkrachtindex (Randstad)

De veerkrachtindex (veerkrachtig vermogen voor de toekomst) is een uiterst relevant en bruikbaar concept voor de maatschappij, organisaties en individuen in deze snel evoluerende tijd. Bovendien is aangetoond dat er een gezonde theoretische en toegepaste basis is voor de voorgestelde tien elementen van de Veerkrachtindex van menselijk kapitaal in de toekomst (wordt opgestart in 2020).

Ondersteuning SDG-strategie (Rosy Blue)

Het Sustainable Transformation Lab werkt samen met een intern team van Rosy Blue aan een strategisch plan voor de integratie van de SDG’s in hun werking.