Search results
Zoekresultaten

About 1685 results

Infosessies voltijdse masters

Wil je met ons kennismaken? Ontmoet ons op een beurs, schrijf je in voor een infosessie, boek een campusbezoek of maak een afspraak met Eva Peeters.

Onze voltijdse masterprogramma's

Ben je een pas afgestudeerde masterstudent op zoek naar een bijkomende opleiding? Of heb je beperkte werkervaring en kijk je uit naar een nieuwe uitdaging? Onze masters zijn praktijkgericht en interactief en bereiden jou voor op een succesvolle carrière.

Over Antwerp Management School

Antwerp Management School is een dynamische internationale business school in hartje Antwerpen. Je kan bij ons terecht voor master na masteropleidingen, kortlopende opleidingen en opleidingstrajecten op maat van bedrijven. We willen toekomstige leiders opleiden met een kritische, globaal-denkende en duurzame mindset.

Waarom AMS?

Wat deze masterclass uniek maakt in Europa, is het feit dat we niet alleen aandacht besteden aan het proces op zich. Ook de strategische context van het project en de impact van Design Thinking op jouw organisatie komen ruim aan bod.

Waarom AMS?

Deze avondopleiding bouwde de voorbije 60 jaar een stevige reputatie op in Vlaanderen: al meer dan 1500 professionals lieten zich door onze experten begeleiden bij de groei van hun organisatie en loopbaan.

Waarom AMS?

Deze masterclass biedt je alle nodige knowhow om je bedrijfsstrategie te versterken. Daarnaast doorloop je een persoonlijk ontwikkelingstraject om jezelf en meteen ook je hele team en/of organisatie te versterken.

Waarom AMS?

Deze masterclass is uniek in zijn soort. Je leert van ervaren docenten uit drie toonaangevende instellingen, focust op 8 actuele supply chain topics, combineert academische kennis met sterke real-life cases, krijgt de kans om aan een real-life business challenge te werken, enz.

Waarom AMS?

Deze opleiding (die deel uitmaakt van de masterclass 'Mastering Sustainable Transformation') is uniek dankzij de sterke link met de leerstoel Duurzame Transformatie. Deze leerstoel ondersteunt het jarenlange engagement van AMS om toekomstige leiders voor te bereiden op globale uitdagingen en om een positieve kracht voor verandering te zijn voor bedrijven en organisaties.

Waarom AMS?

Deze opleiding (die deel uitmaakt van de masterclass 'Mastering Sustainable Transformation') is uniek dankzij de sterke link met onze leerstoel rond Duurzame Transformatie. Deze leerstoel ondersteunt het jarenlange engagement van AMS om toekomstige leiders voor te bereiden op globale uitdagingen en om een positieve kracht voor verandering te zijn voor bedrijven en organisaties.

Waarom AMS?

Deze opleiding is uniek dankzij de sterke link met onze leerstoel rond Duurzame Transformatie. Deze leerstoel ondersteunt het jarenlange engagement van AMS om toekomstige leiders voor te bereiden op globale uitdagingen en om een positieve kracht voor verandering te zijn voor bedrijven en organisaties.