Search results
Zoekresultaten

About 1688 results

Waarom AMS?

Bij Antwerp Management School leren we je niet alleen over de circulaire economie; we dompelen je er volledig in onder! Ontdek waarom professionals voor onze masterclass kiezen.

Waarom AMS?

Duik tijdens deze 2-daagse masterclass in de kern van duurzaam hr- en people management. Verwerf inzichten in ESG, wissel ervaringen uit met vakgenoten, en ontdek de nieuwste tools voor duurzame carrières en D&I.

Programma & docenten

De masterclass Innoveren met Business Design Thinking steunt op het model ‘Double Diamond’. Dit is een proces dat bestaat uit 2 grote fases met in totaal 7 stappen, waarin een ruime waaier aan tools en methodes ingezet worden.

Programma & docenten

Verspreid over 10 interactieve workshops behandelen we 3 hoofdthema’s: accounting, financieel management en strategisch management. Je neemt ook de strategie van jouw eigen organisatie onder de loep.

Programma & docenten

Deze strategische masterclass bestaat uit twee modules: 'Excelleren in strategisch management' en 'Strategisch leiderschap & hoogperformante teams'. Je kan registeren voor de volledige masterclass of per module, met of zonder persoonlijk leiderschapstraject.

Programma & docenten

In deze masterclass komen zeven onderwerpen aan bod, gespreid over drie dagen. Ieder onderwerp focust op een andere schakel binnen de supply chain: (1) Supply chain overzicht en klantwaarde, (2) Prognose, (3) Ontwerp van het Supply Chain-netwerk, (4) Transport & distributie, (5) Duurzame supply chain in de praktijk, (6) Sales & Operations Planning en (7) Trends & toekomstige implicaties.

Programma & docenten

Deze opleiding bestaat uit vier online sessies van een halve dag. Deze onderwerpen komen aan bod: (1) Verkennen van mondiale trends en het optimaliseren van de huidige situatie, (2) het bredere ecosysteem en stakeholder management, (3) Duurzaam aankopen en aankoopstrategieën, (4) Supply chain beoordelen op basis van inzichten uit de zakelijke en academische wereld

Programma & docenten

Deze opleiding bestaat uit vier online sessies van een halve dag: (1) Trends in duurzaamheidsrapportering, (2) Duurzaam boekhouden, (3) Communiceren wat wat ertoe doet, en (4) Storytelling

Programma & docenten

Deze masterclass bestaat uit vier modules, waarin we telkens focussen op één aspect of uitdaging rond duurzaam ondernemen.

Programma & docenten

Deze cursus bestaat uit vier online sessies van een halve dag: (1) Van een lineaire naar een circulaire economie: theorie toepassen in de praktijk, (2) Narratives & numbers : bedrijfsmodellen, (3) narratives & numbers: contextualisatie en transformatie, (4) De kringloop sluiten: materiaalstromen en beleidsontwikkeling in de circulaire economie.