Ams scholarship landingspagina
NMG Studiebeurs

Studiebeurzen

De NMG-beurs

“We rise by lifting others”

NMG, de mediagroep achter HRmagazine en FDmagazine en verschillende evenementen in de HR- en financiële sector (zoals HRTECH, CFO Conferenz, HRDesign, Round Tables - om er maar een paar te noemen), voegt de daad bij het woord. Zij willen studenten met financiële moeilijkheden helpen om hun onderwijsambities waar te maken door 1 volledige studiebeurs aan te bieden voor onze voltijdse masteropleidingen!

AMS FTM Infosessie Dec Image Banner

Wat houdt deze beurs in?

De NMG-beurs dekt het studiegeld voor 1 van de volgende 2 master-na-masteropleidingen van Antwerp Management School voor het academiejaar 2024-2025:

• Master in Strategic Human Resource Management
  • Master in Finance
AMS Onboarding Days 7055 min

Wie kan deze beurs aanvragen?

• Je hebt een masterdiploma of je bent op weg om je masterdiploma tegen het einde van dit academiejaar met succes af te ronden.
  • Je bent pas afgestudeerd of een young professional met niet meer dan 3 jaar werkervaring.
  • Je zet je in om in september 2024 aan 1 van de volgende master-na-masteropleidingen bij AMS te beginnen: Master in Strategic Human Resource Management of Master in Finance
  • Je kan een zekere financiële nood aantonen.
  • Je bent een Belgische staatsburger of inwoner.
Ams scholarship Square

Hoe vraag je een beurs aan?

Klik op het door jouw gekozen programma en vul alle velden van het beursaanvraagformulier in vóór 31 mei 2024.

De genomineerde van de beurs krijgt persoonlijk bericht en ontvangt een uitnodiging voor een online test en een interview als laatste stappen van de aanvraagprocedure. De beurs wordt alleen toegekend als de kandidaat alle stappen van de aanvraagprocedure met succes doorloopt.

AMS Onboarding Days 6964 min min

Function Business Lead Full-Time Masters