Ams topic banner
Programma's
Strategie & Innovatie

Ontdek onze masterclasses

In onze masterclasses ontwikkel je een diepgaand wetenschappelijk inzicht in het formuleren en implementeren van (innovatieve) strategieën. Deze opleidingen geven jou een krachtige stimulans om jouw visie om te zetten in actie.

Masterclass Innoveren met Business Design Thinking

Door design thinking te combineren met circulaire businessmodellen en AI-ondersteunde tools, ontdek je nieuwe (business)opportuniteiten die inspelen op wat je klant (of eindgebruiker) écht nodig heeft. Deze bewezen methode zorgt ervoor dat je jou onderscheidt van je concurrenten, nieuwe (en succesvolle) oplossingen bedenkt en innovaties verzilvert.
    Startdatum 25.04.2024

Masterclass Bedrijfsstrategie & Leiderschap

Ontdek hoe je een strategie kan implementeren en deze strategie succesvol kan omzetten in superieure resultaten. We gaan een stap verder dan de traditionele strategie-opleidingen.
    Startdatum 21.11.2024

Masterclass Change Management

Leer hoe je strategische organisatieprojecten & -transformaties succesvol kan leiden.
    Startdatum 23.10.2024

Masterclass Circulaire Strategie & Business Model Innovatie

Leer hoe je circulaire principes vloeiend kunt integreren in je bedrijfsmodel, wat niet alleen de operationele efficiëntie verhoogt maar ook je milieubewustzijn versterkt. Deze masterclass biedt praktische vaardigheden en diepgaande inzichten die je in staat stellen om je bedrijfspraktijken radicaal te transformeren voor langdurig succes en veerkracht.
    Startdatum 06.11.2024

Masterclass Duurzame Strategie

Deze masterclass helpt je om binnen je organisatie een effectieve duurzaamheidsstrategie te ontwikkelen én uit te rollen. Het programma omvat vier modules, elk gewijd aan een specifiek aspect of uitdaging binnen het domein van duurzaam ondernemen.
    Startdatum 16.05.2024

Masterclass Organisatie(re)design

Deze masterclass biedt jou en je organisatie de nodige expertise om zowel organisatiestructuren als -transformaties uit te tekenen en te implementeren, samen met leidinggevenden en medewerkers.
    Startdatum 18.11.2024

Masterclass Strategisch HRM

Deze masterclass opleiding in HR geeft je de juiste inzichten en instrumenten in handen om het HR-beleid om te toveren tot een sterke strategische meerwaarde voor jouw organisatie.
    Startdatum 05.11.2024

Eline maes

Een vraag over ons aanbod?

Function Learning & Development Advisor
    Eline maes

Een vraag over ons aanbod?