U Antwerp Students
Beurzen UAntwerpen

Studiebeurzen Studenten UAntwerpen

Ontvang een beurs voor je studie

Antwerp Management School biedt financiële steun, in de vorm van gedeeltelijke studiebeurzen, aan kandidaten die moeilijkheden ervaren om het volledige inschrijvingsgeld te betalen.

Overzicht van de beurs:

De studiebeurs wordt toegekend in de vorm van een vermindering van het inschrijvingsgeld en dekt tot 50% van de deelnamekosten. Het bedrag van de beurs wordt afgetrokken van het totale inschrijvingsgeld vóór aanvang van het academisch jaar 2024-2025. Hoewel we streven naar een gelijke verdeling van beurzen over verschillende voltijdse masterprogramma's, kunnen we in bepaalde gevallen voorrang geven aan kandidaten van bepaalde programma's.

In aanmerking komen:

• Deze beurs staat open voor toekomstige full-time masterstudenten die hun studie willen beginnen in academiejaar 2024-2025 en die moeite hebben om het volledige inschrijvingsgeld te betalen.
  • Deze beurs is specifiek bedoeld voor afstuderende masterstudenten (of recente alumni) van onze partneruniversiteit, de Universiteit Antwerpen.

Voorwaarden:

Door deze beurs te accepteren, verbindt de student zich ertoe het Student Recruitment & Marketing-team te ondersteunen als Student Ambassador en deel te nemen aan promotieactiviteiten gedurende het academiejaar aan AMS. De beurs is verder enkel geldig voor het academiejaar 2024-2025 en kan niet overgedragen worden naar volgende jaren.

Aanvraagproces:

1. Begin met het reguliere applicatieproces voor het programma van jouw keuze.
  2. In het applicatieformulier kan je aanvinken dat je een beurs nodig hebt.
  3. Na succesvolle voltooiing van alle stappen van het applicatieproces, ontvang je een uitnodiging om een aanvraagformulier voor een beurs in te dienen.
  4. In het aanvraagformulier voor de beurs zal je gevraagd worden om een verklaring in te dienen waarin je uitlegt waarom je een studiebeurs nodig hebt, samen met details over je huidige financiële situatie. Je kan ook bijkomende documenten uploaden, zoals een studietoelage, een brief van de Sociale Dienst van de universiteit, etc.

Aanvraagtermijn:

Applicaties voor onze voltijdse masterprogramma's worden continu verwerkt vanaf september 2023 voor de inschrijvingen voor september 2024. Om de kansen op het ontvangen van een studiebeurs te vergroten, raden wij aan om je aanvraag zo vroeg mogelijk in te dienen, aangezien er een beperkt aantal beurzen beschikbaar is.

Besluit:

Twee weken na ontvangst van je beursaanvraag ontvang je de beslissing van het beurscomité. Houd er rekening mee dat de beslissingen van het beurscomité definitief zijn.

Voor verdere informatie:

Als je nog verdere vragen hebt, kan je gerust een e-mail sturen naar admissions@ams.ac.be

Function Business Lead Full-Time Masters
Evapeeters