
Zoekresultaten
About 1730 results
Webinar: De strategische kracht van middenmanagement
Neem deel aan dit gratis webinar en ontdek hoe je als middenmanager echt impact kan maken
Webinar: Netwerkleiderschap: de complexiteit van moderne samenwerkingen
Neem deel aan dit gratis webinar en ontdek de kracht van samenwerkingsstrategieën in onze hyper-geconnecteerde wereld
Webinar: Het gebruik van AI in innovatieprocessen
Neem deel aan dit gratis webinar en verdiep je in de transformerende rol van AI in innovatie
Webinar: Welzijnsbeleid is meer dan fruit en yoga
Neem deel aan dit gratis webinar en zet de eerste stap richting een effectief welzijnsbeleid in jouw organisatie
Webinar: Culture eats strategy for breakfast
Neem deel aan dit gratis webinar en leer hoe je organisatiecultuur en strategische veranderingen op elkaar kan afstemmen
Webinar: De balans tussen leiderschap en financiële strategie in KMO's
Neem deel aan dit gratis webinar en ontdek de dynamische interactie tussen leiderschap, strategie en financieel inzicht
Ina Averhals
5 belangrijke vragen om KPI's op te stellen voor innovatierapportage
Dit tweede artikel in onze serie van drie over bedrijfsinnovatie richt zich op de KPI's die innovatieleiders gebruiken om hun voortgang te rapporteren en communiceren. Deze meetgegevens beoordelen het succes en de effectiviteit van innovatie-inspanningen, geven informatie over het bereiken van de gewenste doelen, helpen problemen op te sporen en moedigen gedrag aan dat consistent is met de drijfveren van het bedrijf. Interviews met 15 innovatieleiders uit 5 verschillende landen hielpen bij het definiëren van 5 belangrijke vragen om sterke innovatie KPI's te ontwikkelen.
Corporate venturing: uitdagingen bij het meten van rendement op innovatie
Met de toename van technologische, zakelijke en maatschappelijke verstoringen komt innovatie nog hoger op de to-do lijstjes van bedrijven te staan. Daarmee neemt ook het belang van corporate venturing toe, wat evenveel kansen als uitdagingen biedt. Dit artikel is het eerste in een serie van drie en gaat in op de uitdagingen bij het meten van het rendement van innovatie. Tegen het einde van het jaar wordt al het onderzoek gebundeld in een groter rapport.