Ams topic banner
Programma's
Digitale Transformatie

Ontdek onze masterclasses

Het doel van onze masterclasses in digitale transformatie is om leiders van de volgende generatie op het gebied van de alignering van bedrijfs- en IT-management en IT-governance op te leiden. De Universiteit Antwerpen en de Antwerp Management School vertegenwoordigen samen meer dan 25 jaar toegepast onderzoek op het gebied van IT-governance, Enterprise IT Architecture en Enterprise Ontology.

Ontdek ook onze Executive Masters

Masterclass Agile Enterprise Architecture & Engineering

Deze masterclass focust op het ontwerpen en managen van wendbare digitale organisaties. Deze worden gekenmerkt door flexibele business processen en evolutieve informatiesystemen.
Startdatum 07.03.2024
Taal Engels

Masterclass Corporate Governance, Risk & Compliance (GRC)

Deze masterclass biedt een helicopterview op alle gerelateerde domeinen van governance, risk & control, compliance & assurance. Het programma behandelt de meest actuele theoretische inzichten en praktijkvoorbeelden.
Startdatum 13.03.2025

Masterclass Cyber Security Architecture & Technologies

Risico, beveiliging en privacy in de digitale onderneming. Deze Masterclass behandelt de kernelementen van cybersecurity vanuit een architectuur- en technologisch oogpunt. Het behandelt tactische en operationele aspecten van het beroep en ondersteunt je bij de succesvolle implementatie van tactische en operationele cybersecurity en risicobeheerpraktijken in je organisatie.

Masterclass Cyber Security Management

Deze masterclass biedt inzichten in het veilig beheer van informatie. De module is gebaseerd op de ‘body of knowledge’ van CISM, CRISC en andere internationaal geaccepteerde standaarden.
Startdatum 16.05.2024

Masterclass Data Science and AI for Business

Maak kennis met de belangrijkste technische aspecten van big data-toepassingen en data-analyse, zodat je winstgevendheid van je organisatie verhoogt.
Startdatum 06.02.2025

Masterclass Digital Transformation: Strategy & Leadership

Deze masterclass is ontworpen om fundamenteel inzicht te verkrijgen in het leiden van digitale transformatie & in het aligneren van IT investeringen met business doelstellingen.

Masterclass Governance & Management of Digital Assets

Deze masterclass biedt diepgaand inzicht in de processen van ‘enterprise governance of IT’. Daartoe worden theorie en seminaries verrijkt met IT governance practices zoals COBIT 5.

Barbara Van Dijck

Een vraag over ons aanbod?

Function Program Director Digital Transformation
Barbara Van Dijck

Een vraag over ons aanbod?