Ams topic banner
Programma's
Human Resources

Ontdek onze masterclasses

HRM omvat zoveel meer dan mensen aanwerven. Onze hands-on masterclasses bieden jou de nodige kennis & tools om van menselijk kapitaal een sterke strategische troef te maken.

Masterclass Change Management

Leer hoe je strategische organisatieprojecten & -transformaties succesvol kan leiden.
Startdatum 23.10.2024

Masterclass Coaching Skills voor Leiders

Coaching verbetert de efficiëntie van teams, verhoogt de motivatie van werknemers én bevordert het welzijn op de werkvloer. Het is dan ook een essentiële vaardigheid voor leidinggevenden, teamleiders en managers. Tijdens deze masterclass ontwikkel je niet alleen coachingvaardigheden, je krijgt ook een toolbox mee vol evidence-based methodologieën gebaseerd op neurowetenschappen.
Startdatum 25.11.2024
Taal Engels

Masterclass Duurzaam HR

Deze masterclass biedt een uitgebreid raamwerk voor duurzaam hr- en people management, met aandacht voor essentiële thema's zoals duurzame carrièreontwikkeling en diversiteit & inclusie. Daarnaast ga je aan de slag met je eigen toekomstbestendige hr-strategie.
Startdatum 13.06.2024
Taal Engels

Masterclass Organisatie(re)design

Deze masterclass biedt jou en je organisatie de nodige expertise om zowel organisatiestructuren als -transformaties uit te tekenen en te implementeren, samen met leidinggevenden en medewerkers.
Startdatum 18.11.2024

Masterclass Strategisch HRM

Deze masterclass opleiding in HR geeft je de juiste inzichten en instrumenten in handen om het HR-beleid om te toveren tot een sterke strategische meerwaarde voor jouw organisatie.
Startdatum 05.11.2024

Masterclass Strategische re-integratie na burn-out

Methodiek & inzichten voor facilitatie & dialoog tussen medewerker en werkgever na burn-out. Als HR-manager, preventieadviseur of coach streef je naar een duurzame werkcultuur die zorgt voor productieve en tevreden werknemers. Re-integratie na burn-out is essentieel binnen dit streven. Ontdek onze opleiding die je voorziet van methoden, inzichten en tools voor succesvolle re-integratie, wat bijdraagt aan duurzaam HR-beleid en kostenoptimalisatie.
Startdatum 03.10.2024
Nieuw

Masterclass Well-being Science at Work

Welzijn op het werk is een cruciaal onderdeel van de organisatiestrategie: het verhoogt productiviteit, betrokkenheid, innovatie, en vermindert verzuim. Deze masterclass neemt je mee in het onderzoek naar de essentiële elementen van welzijn op het werk en helpt je deze te vertalen naar jouw werkomgeving.
Startdatum 06.05.2024

Eline maes

Een vraag over ons aanbod?

Function Learning & Development Advisor
Eline maes

Een vraag over ons aanbod?