Leer hoe je een doeltreffende luchtvaartstrategie ontwikkelt en uitvoert. Deze masterclass versterkt je vaardigheden als strategische denker en stelt je in staat om strategieën van zowel jouw organisatie als concurrenten te formuleren, analyseren en structureren.
Een sterk praktijkgericht programma dat academisch onderzoek koppelt aan hedendaagse industriële knowhow en praktijk
Een werkelijk unieke internationale ervaring en studentengroep
Sterke banden met de Belgische en internationale luchtvaartsector
Excursies, bedrijfsbezoeken, gastcolleges, workshops, casestudies en interactief onderwijs, en evaluatiemethoden
Een 2-weekse specialisatiecursus gericht op actuele uitdagingen in de sector en academische onderzoeksvragen
Een mix van voltijdstudenten, vertegenwoordigers uit de industrie en andere belanghebbenden, waardoor je een breed perspectief krijgt
Top faculteit en nauwe samenwerkingsverbanden met uitstekende universiteiten, toonaangevende internationale bedrijven en diverse publieke organisaties
"Deze masterclass geeft je een uitgebreid overzicht van de relevante elementen van strategisch management van luchtvaartmaatschappijen. Het geeft je een duidelijk beeld van hoe luchtvaartstrategieën worden ontwikkeld en hoe luchtvaartmaatschappijen zich differentiëren van hun concurrenten, ondersteund door casestudy’s, workshops en prominente gastsprekers."
Start de registratieprocedure
Om de kwaliteit van deze masterclass te kunnen garanderen, laten wij slechts een beperkt aantal deelnemers toe. We raden je dan ook aan om zo snel mogelijk in te schrijven.