Omar Mohout

Omar Mohout

Technologieauteur en -adviseur

Expertise

  • Innovation
  • Technology
  • Digital Transformation
  • Marketing 

Omar Mohout, een voormalig technologisch ondernemer, is een op grote schaal gepubliceerd technologieauteur, en C-level adviseur bij zowel snelgroeiende start-ups als Fortune 500 bedrijven. Hij is een keynote spreker, auteur van “Pricing Strategies for Startups” en het populaire “Startup Master Class Series”, bijdragend auteur in het boek “100 Days Digital Marketing Plan” en werkt momenteel als co-auteur aan het boek “The Future of Business” van futurist Rohit Talwar. Mohout is ook columnist voor Data News, StartUse, Geektime en Wijs Online Trendsrappor, medevoorzitter van de Circle of Growth, organisator van de Lean Marketing Meetup, mede-oprichter van de #BeTech Community, en bestuurslid van Startups.be. Verder is hij mentor bij Founder Institute, IdeaLabs, Startathlon, Virtuology Academy en FlandersDC, en Belgisch ambassadeur bij World Startup Report. Hij is een keynote speaker en panellid op vlak van technologie, marketing en innovatie bij vooraanstaande conferenties zoals WebTomorrow, Creativity World Forum, Data Science Summit, Hooked Fest, Need4Speed, Revolve! Conference en The Sales Summit.